Tuesday 7 January 2014

Interest & Side Income

Assalammualaikum...
 
     Hai korang.. Aku sebenarnye kebosanan tahap gaban ni.. So kat sini aku nk share something.. My interest & kdg2 jd side income aku.. Actually aku ni gemar sgt tgk brg hantaran org tunag ke nikah ke.. Mcm2 idea blh muncul secara ttbe.. Berjinak2 jadikan side income lpas adik aku punya majlis.. Aku tolong sikit dlm memberi idea utk gubahan.. But for now, pictures hantaran adik aku byk xde, nnt aku download blk dr fb aku..
 
     So, skang aku share hantaran yg sepenuhnye hasil kerja tgn aku.. Aku wat ikut budget bakal pengantin gak.. Untuk majlis yg ni, aku buatkan utk 2-2 belah pihak.. Actually it was for my cousin nya big day..  Yg "purply turquoise" dr belah perempuan ke lelaki & yg "silver green zamrud" tu dr lelaki bg perempuan.. Ok, selamat menjamu mata korg..:)







 

 
OK, yg ni plak dr lelaki utk perempuan..:)
 




 
 
     Thanks korang for viewing..!!:) Gambar2 kt bwh ni, adalah ms, nk soh pengantin collect for get ready for majlis sebelah malamnye.. LOVE
 







No comments:

Post a Comment