Tuesday 23 July 2013

Graduation Day..!

Hye semua..

    Lupakan hal Cherating jap, sementara aku tunggu collection gambar dr kawan-kawan aku.. Hehehehe hr ni baik hati nk share ngan korang gambar konvo aku as yg aku promised sebelum ni.. Marilah jenguk2, mane lah tau kot2 terselit gambar korang kat sini.. Kot2 ada dtg konvo abg2, adk2 or kakak2 korg ke.. Moh la kter..:)

DIPLOMA - Mechanical Engineering (Major Aerospace)



 Inilah aku.. Masa ni konon pkai bj matching ngan bf, pepel gitu.:p

 

 Wajah kesayangan hamba - Mak (Pn. Norliyati Wahid) & Abah (En. Zainal)
Yang bj belang tu, my youngest sis.. Ms ni die bulat lg.. Hehehe

 My family..:) Abah, Mak, Along, Kakteh, Kakchik & Adik..:)
p/s : Angah xde sbb ngah berkhidmat di Kuching, Sarawak..

 Again.. Mak Abah & Adik..:)

 With siblings.. Along muke ganas, tp hati very cute..:)

 With kwn2.. Masa ni smpt sambar mana2 kwn yg melintas je.. So smp sudah x smpt nk jmpe my besfren..:(
 Again with kwn2..:)

 Me..!! Oh, tlg jgn gelakkan muka tu.. Muke innocent kan..:p

 A day before grade, saje2 amik gmbr sekeliling UiTM utk kenangan.:)

 Hehehe me again..!:)

With sis Kakchik.. Now die ngah study kt UiTM amik course Human Resources..:)
Gudluck dear..:)


DEGREE - Bachelor in Mechanical Engineering (Major Manufacturing)

Inilah cinta aku dunia & akhirat.. Mereka sentiasa ada di saat jatuh bangun aku.. Mereka jugalah yg penguat semangat aku utk trus bjaya..:)

My family.. Angah xde..:( Ms ni angah dh kawin, so xleh ganggu sgt angah yg dh berkeluarga.. hehehe:)

Hehehe yg pnting muke siblings sumer dh matang kan, compared dgn gmbr ms aku diploma.. dh pndai posing gitu.. Most important mak abh ttp paling cun & handsome as usual.. hehehe:p


 Me as Degree holder.. Finally.. In shaa Allah pasni nk sambung Master, kalau dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..:)

Bersama kawan-kawan.. Pada yg tak tau, bukan aku saje menyelit tengah ramai-ramai budak laki tu okeh.. Disebabkan aku je bdk perempuan yg name pangkal huruf 'F', so tercampak laa aku ke situ.. hehehe:p Member-member aku ni semua kepala mmg ngam abis..:)

Selesai sudah majlis.. Masing2 akan hidup dgn hala tuju masing2.. Aku rindukan korang semua..:(

     So, ni laa serba sedikit gambar yg aku dpt share ngan korang.. Hope korg enjoy belek2 gmbr aku & kwn2..:) Jumpe lg nnt..!!

p/s : Dh seminggu aku dmam truk, sbb tu aku cm lmbt je update blog.. Nnt dh shat aku update laju2 ekh.. Hehehe LOVE..!


No comments:

Post a Comment